DriveYOU

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

5.0

Klanten vertellen

Meer dan 10.000 geslaagde leerlingen

5.0

Klanten vertellen

Klachten
procedure

Ondanks dat wij er vanuit de DriveYOU alles aan doen om je opleiding zo comfortabel en goed mogelijk te verzorgen, kan het onverhoopt altijd voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent, je een klacht hebt, of een suggestie ter verbetering wilt aandragen. Om deze klachtenafhandeling zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen, treft je hieronder onze klachtenregeling aan. Als eerste zullen we je vragen om de klacht of suggestie altijd per E-mail of aangetekende post te versturen. Dit kost even wat extra energie vanuit jou, maar het heeft ook voordelen; Zo heeft de directie van de DriveYOU:

Autorijschool DriveYOU

Zo ziet de klachten
procedure
eruit

  1. Verstuur je klacht of suggestie altijd per email naar info@driveyou.nl of aangetekend naar ons hoofdkantoor te Etten-Leur.
  2. Na ontvangst van je E-mail of aangetekende brief krijg je binnen 24 uur van de DriveYOU een ontvangstbevestiging.
  3. Je klacht zal te allen tijde vertrouwelijk worden behandeld door de directie van de DriveYOU.
    Op dat moment zullen wij een reactietijd van maximaal 10 werkdagen aanhouden. Deze tijd zullen wij gebruiken om een goed en realistisch beeld te creëren van situatie omtrent de klacht én om te bepalen welke oplossing het beste aansluiting vind op de ontvangen klacht.
  4. Binnen maximaal 10 werkdagen zullen wij vanuit de directie van de DriveYOU inhoudelijk reageren op je klacht. Mocht er langer nodig zijn dan krijgt u binnen 10 dagen van ons een nieuw reactietermijn. Dit doen wij altijd per E-mail. Zo heb je snel, helder en zwart op wit een gedegen antwoord op je vraag, klacht of suggestie.
  5. Komen we samen niet tot een oplossing dan verwijs ik je door naar onze onafhankelijke derde: De Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, meer informatie is te vinden op: www.degeschillencommissie.nl.
  6. De uitspraak van deze onafhankelijke derde is bindend voor beide partijen.
  7. Klachten worden vertrouwelijk behandeld en ten alle tijde bewaart voor een periode van 1 jaar (12 maanden).
Scroll naar boven
×

Onze website gebruikt cookies

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Kies je voor het kruisje? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken.